دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت راد گستر نوین با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه واردات و فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین کیفیت درعین حال با نازلترین قیمت و همچنین جهت آسایش و رضایتمندی هموطنان عزیز و رفاه حال مشتریان ، فروش به صورت نقد و اقساط همراه با گارانتی طلایی ، خدمات سریع ، پشتیبانی طولانی مدت ، ارسال و نصب و شیر آلات رایگان با بهره گیری از متخصصان و سرویس کاران حرفه ای و مجرب در امر نصب و راه اندازی آماده خدمت به هموطنان گرامی میباشد.

  • ۰
  • ۰

گذشتگان ما آب آشامیدنی مورد نیاز خود را از دل طبیعت تأمین می‌کردند. تمدن‌ها در کنار رودخانه‌ها و منابع آبی شکل گرفته‌اند و اکثر این منابع طبیعی پاکیزه و زلال بوده‌اند. گسترش زندگی شهرنشینی به تدریج باعث شد تا انسان در فاصله‌های بیشتری از منابع آبی طبیعی بساط زندگی خود را بر پا کند؛ در نتیجه آبی که از فواصل دور به دست ما می‌رسد در طول مسیر آلودگی‌های بسیاری را به خود جذب می‌کند.

به تدریج سازمان‌های تصفیه آب شهری به وجود آمدند تا این مشکل را برطرف کنند، به طوری که امروزه ما برای تأمین آب مورد نیاز خود به سیستم لوله‌کشی شهری متصل شده و آب تصفیه شده‌ی شهری را مصرف می‌کنیم. اما به راستی این آب تا چه میزان سالم است و آیا رنگ، بو و طعم آن استاندارد است؟ حقیقت آن است که سازمان‌های تصفیه آب شهری حداقل استانداردهای لازم برای سلامت آب را اعمال می‌کنند.


این استانداردها شاید برای مواردی مانند شست و شو و استحمام مشکلی را به وجود نیاورند، اما قطعاً برای آشامیدن کافی نیستند. با یک نگاه به بدنه‌ی کتری یا سماور متوجه رسوبات می‌شوید که بیانگر این نکته است که آب تصفیه شده شهرهای دارای املاح بسیار زیادی است و اگر این املاح وارد بدن ما شوند، می‌توانند سلامتی ما را به خطر بیندازند. به همین سبب استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی امری ضروری است. امروزه به دلیل وسعت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی شرکت‌های بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند و بازار پر از مارک‌های متنوع با کیفیت‌های مختلف است. به همین جهت برای انتخاب بهترین مارک دستگاه تصفیه آب باید از برخی نکات اطلاعات داشته باشیم تا بتوانیم درست انتخاب کنیم. در این مقاله معیارهایی را برای انتخاب بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی توضیح می‌دهیم.


بهترین مارک دستگاه تصفیه آب


قبل از اینکه اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی کنید،به دنبال بهترین مارک تصفیه آب خانگی باشید که میتوانید در ایران از برند آکوا AQUA نامبرد که از بهترین زیر مجموعه های آن آکوا پرو AQUA PRO میباشد و بعد از آن برند سافت واتر soft water جزو برترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران مباشد. اگرچه اکثر افراد برای تصفیه آب آشامیدنی از این دستگاه استفاده می‌کنند اما کاربری‌های دیگر مانند حمام کردن و یا شستشوی لباس‌ها نیز ممکن است جزءِ نیازهای خاص افراد باشد. کلر و املاح موجود در آب می‌توانند سلامت پوست و مو را به خطر بیاندازند و همچنین جنس لباس‌های مرغوب را از بین ببرند. ممکن است شما یک مرکز خشک‌شویی داشته باشید که بخواهید برای آن یک دستگاه تصفیه آب بخرید؛ قطعاً انتخاب بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی برای شما با کسی که این دستگاه را برای تصفیه آب آشامیدنی خریداری می‌کند متفاوت خواهد بود. زیرا آب تصفیه شده برای شستشو نیاز به مراحل چندگانه برای تصفیه ندارد و شما تنها هزینه‌ی بیشتری پرداخت خواهید کرد.


خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

 

سعی کنید کالاهایی را که گارانتی معتبر دارند، خریداری کنید. این کار باعث می‌شود تا در صورت بوجود آمدن مشکلات بعدی بتوانید با اطمینان خاطر آن‌ها را حل کنید. بسیاری از کالاها از شرکت‌های خارجی خریداری شده و بدون گارانتی در بازار به فروش می‌رسند. در این صورت هیچ‌کس مسئول رسیدگی به خرابی احتمالی آن‌ها نخواهد بود و حتی ممکن است برای خرید قطعات آن نیز با مشکل مواجه شوید. برخی از شرکت‌هایی که دستگاه‌های تصفیه آب خانگی را می‌فروشند، دارای استاندارد هایی هستند که احتمالاً آن‌ها را در سایت‌ خود توضیح داده اند. بنابراین در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی حتماً به برچسب‌های استانداردهای مربوطه بر روی دستگاه اب تصفیه کن خانگی دقت کرده و از وجود آن‌ها اطمینان کسب کنید.


دستگاه‌های تصفیه آب مختلف

 

دستگاه‌های تصفیه آب بر اساس مدل‌های گوناگون و کاربری‌های متفاوت به روش‌های مختلفی عمل می‌کنند. برخی دستگاه‌ها به روش اسمز معکوس در شش مرحله آب را پاکسازی می‌کنند؛ این دستگاه‌ها برای استفاده‌های خانگی و کاربری‌هایی که در آن کیفیت آب اهمیت زیادی دارد، مناسب هستند. دستگاه‌هایی که به روش اسمز معکوس عمل می‌کنند، از 6 فیلتر مختلف برای از بین بردن آلاینده‌های آب استفاده می‌کنند. این فیلترها قادرند از آلاینده‌های فیزیکی تا ذرات شیمیایی و حتی رنگ، بو و مزه نامطلوب آب را از بین ببرند.


دستگاه‌هایی که به روش اسمز معکوس عمل می‌کنند علاوه بر زدودن آلاینده‌های نامطلوب در مرحله‌ی ششم برخی از مواد معدنی مفید را نیز به آب حفظ می‌کنند. در واقع فیلتر مرحله ششم یک فیلتر مینرال است که حاوی مواد معدنی مفید است و آب پس از عبور از این فیلتر خواص ویژه‌ای به خود می‌گیرد. دستگاه‌های دیگری نیز وجود دارند که آب را در سه و پنج مرحله تصفیه می‌کنند. بهتر است قبل از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی درباره‌ی انواع مختلف دستگاه مقالاتی را در اینترنت مطالعه کنید و سپس متناسب با کاربری مورد نظر خود اقدام به خرید نمایید.

منبع:https://www.radgostarnovin.com/articles/best-branded-water-purifier

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی