دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت راد گستر نوین با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه واردات و فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین کیفیت درعین حال با نازلترین قیمت و همچنین جهت آسایش و رضایتمندی هموطنان عزیز و رفاه حال مشتریان ، فروش به صورت نقد و اقساط همراه با گارانتی طلایی ، خدمات سریع ، پشتیبانی طولانی مدت ، ارسال و نصب و شیر آلات رایگان با بهره گیری از متخصصان و سرویس کاران حرفه ای و مجرب در امر نصب و راه اندازی آماده خدمت به هموطنان گرامی میباشد.

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امروزه فیلترهای تصفیه آب خانگی در بسیاری از خانه‌ها استفاده می‌شود و به تصفیه آب کمک می‌کند. تنوع فراوان فیلترهای تصفیه آب خانگی، توجه شما را جلب می‌کند. به خاطر همین تنوع است که بسیاری از افراد در انتخاب بهترین فیلتر تصفیه آب مردد می‌مانند. صاحب‌خانه‌هایی که می‌خواهند آب تمیز فیلتر شده برای نوشیدن، حمام کردن و شستشو داشته باشند، گزینه‌های بسیار زیادی پیش روی خود دارند که ممکن است تصمیم آن‌ها برای خرید یک فیلتر تصفیه آب خانگی را دشوار سازد. با این‌ حال توجه به یک سری نکات و ویژگی‌های فیلترها می‌تواند انتخاب را برای شما راحت‌تر کند.

فیلترهای تصفیه آب خانگی، مواد آلاینده و ناخالصی‌های موجود در آب لوله را از بین می‌برند. مراکز پیشگیری و کنترل بیماری گزارش داده‌اند که بسیاری از آمریکایی‌ها از فیلترهای تصفیه آب برای کاهش یا از بین بردن مواد آلاینده به ‌منظور بهبود مزه‌ی آب و حفظ سلامتی افراد خانواده که سیستم ایمنی بدن آن‌ها قوی نیست، استفاده می‌کنند. بیشتر افراد به خاطر عدم اطلاعات کافی درباره‌ی فیلترهای تصفیه آب هنوز نتوانسته‌اند چیزی خریداری کنند. اگر شما جزءِ این دسته از افراد هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.


  • ۰
  • ۰

قیمت: 595000 تومان

واردات و فروش دستگاه تصفیه آب آکوا شش مرحله ای خانگی آکوا با سیستم اسمز معکوس(RO)



  • ۰
  • ۰

قیمت: 645000 تومان

واردات و فروش دستگاه های تصفیه آب شش مرحله ای خانگی سافت واتر با سیستم اسمز معکوس(RO)

  • ۰
  • ۰

قیمت: 675000 تومان

 بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران با کیفیت برتر و بهترین برند تصفیه آب خانگی با سیستم تصفیه RO اسمز معکوس

  • ۰
  • ۰

این مقاله به توضیح برخی از نکات مهم در انتخاب و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی می‌پردازد تا بتوانید بهترین دستگاهی که برای رفع نیازهای شما ساخته‌شده است را انتخاب کرده و با یک خرید اینترنتی آن را تهیه کنید.

در این راستا به شرح موارد زیر می‌پردازیم :

آلاینده‌های آب

تکنولوژی متداول دستگاه‌های تصفیه آب

انواع دستگاه‌های تصفیه آب

گواهینامه تصفیه آب

قیمت دستگاه‌های تصفیه آب

بهترین فیلتر دستگاه تصفیه آب

گواهینامه تصفیه آب


تمامی فیلترهای آب با بالاترین کیفیت و تحت نظارت دقیق و تست محصول قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که فیلتراسیون آلاینده‌ها به همان صورتی که برای آن‌ها برنامه‌ریزی و طراحی‌شده است عمل می‌کند.  بعدازاین سنجش کیفی ، فیلترهای تولیدشده با مهروموم و درج علامت استانداردسازی شده روانه‌ی بازار می‌شوند.  برای این منظور NSF که یک شخص ثالث و مستقل است محصولات را بررسی می‌کند تا تعیین کند آیا آن‌ها با استانداردهای خاص ایمنی و کیفیت مطابقت دارند یا خیر. استاندارد NSF به‌طورکلی استانداردی بین‌المللی است و دارا بودن تأییدیه از آن به معنی اعتبار یک محصول است.


قیمت دستگاه‌های آب تصفیه کن


به‌طورقطع هنگام انتخاب و خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی متوجه تفاوت در قیمت مدل‌های مختلف آن شده‌اید. شما به‌عنوان خریدار باید گزینه‌ای را انتخاب کنید که ازنظر کیفیت و امکانات ایده آل باشد.  ساده‌ترین موضوع این است که باید تصمیم بگیرید تنها نیازمند تصفیه آب آشامیدنی خود هستید یا نیازارید آب کل منزل تصفیه شود.  به‌این‌ترتیب می‌توانید برای خرید حضوری یا خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب موردنظر خود بودجه‌ی لازم را در نظر بگیرید.


بهترین فیلتر دستگاه تصفیه آب


برای این منظور نیز لازم است ابتدا بدانید کدام آلاینده‌ها در آب مصرفی شما بیشتر است.  با داشتن این اطلاعات می‌توانید بهترین فیلتر و سیستم فیلتراسیون را انتخاب کنید.  برای داشتن این اطلاعات می‌توانید به لیست آلاینده‌های  ارائه‌شده در وب سایت NSF مراجعه کنید.


خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

شما با ورود به وب سایت شرکت راد گستر نوین، می توانید از مشخصات انواع دستگاه تصفیه آب این شرکت اطلاعات کسب نموده و بصورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایید.

 صفحه محصولات شرکت راد گستر نوین: https://www.radgostarnovin.com/products

  • رضا راد
  • ۰
  • ۰

پیش از انتخاب بهترین آب تصفیه کن خانگی ابتدا باید با فناوری های مختلف این دستگاه آشنا شوید تا مناسب ترین گزینه را برای منطقه‌ی خود انتخاب کنید. چرا که تصفیه آب کاملاً به آبرسانی محل زندگی شما بستگی دارد. از سوی دیگر باید بدانیم که قیمت فروش دستگاه تصفیه آب خانگی بر حسب فناوری های موجود در دستگاه متفاوت بوده و شما می توانید پس از بررسی قیمت دستگاه تصفیه آب مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

نکات مهم در خصوص بهترین آب تصفیه کن خانگی برای آبرسانی منطقه‌ی شما

نوع آبرسانی منزل:

نخستین فاکتور تصمیم گیری در خصوص بهترین آب تصفیه کن خانگی همین مسئله است. به علاوه منبع آب نیز باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود حذف نمک¬های محلول مضر ضروری است و یا آب حاوی ویروس و میکروب های مضر برای سلامت بدن است یا خیر؟ وجود فلزات سنگینی چون سرب، آرسنیک و جیوه در آب برای سلامت انسان مضر بوده و باید حذف شوند. به علاوه آب ممکن است حاوی میکروب ها، باکتری ها و ویروس¬های باشد که منجر به بروزبیماری­های ناشی از آب چون وبا، حصبه، اسهال خونی و... گردد. از همین رو باید دستگاه تصفیه آب را هوشمندانه انتخاب کنیم. هر چند ممکن است در ابتدا قیمت دستگاه تصفیه آب گران به نظر بیاید اما در نهایت شما را از هزینه های سنگین درمان ناشی از آب آلوده دور می¬کند.

میزان مجموع نمک محلول در آب و سختی آب:

در خصوص مجموع نمک محلول در آب که به محاسبه‌ی سختی و نرمی آب کمک می کند، بسیار شنیده ایم. آب حاوی میزان بالایی ناخالصی و نمک محلول در آب است که برای سلامتی انسان مضر بوده و باید از آن حذف گردند. همانگونه که گفتیم آب حاوی فلزات سنگینی چون آرسنیک و... است که در دراز مدت برای سلامت انسان مضر بوده و طول عمر را کاهش میدهد. تصفیه کننده‌ی اسمز معکوس به راحتی می تواند آب سنگین را به آب نرم و قابل آشامیدن تبدیل کند. قیمت دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس چیزی بین 500 تا 600 هزار تومان است.


فناوری های تصفیه آب گوناگون موجود در بازار:

RO (اسمز معکوس): این فناوری عمدتاً برای تصفیه آب حاوی مقادیر بالای نمک مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش آب از یک غشای نیمه تراوا تحت فشار بالا به جهت حذف ناخالصی های محلول عبور می کند. فروش دستگاه تصفیه آب خانگی RO بیشتر برای تصفیه آب های شور، خارا و سخت صورت می گیرد. این فناوری برای تصفیه آب مستلزم برق بوده و پساب زیادی تولید می کند.


UV (فرابنفش): این فناوری عمدتاً برای تصفیه‌ی میکروب ها، باکتری ها و ویروس ها استفاده می شود. این فناوری از یک میله‌ی تولید کننده‌ی اشعه‌ی فرابنفش استفاده می کند که با عبور از آب میکروب ها، باکتری ها و ویروس های حاضر در آب را از بین می برد. این فناوری نیز مستلزم برق بوده اما پساب تولید نمی کند.


UF (فراپالایش): این فناوری از رشته های الیاف برای رفع سختی آب تا حدی خاص استفاده می کند. در این روش آب با عبور از الیاف میکروفایبر نمک های محلول در خود را از دست می دهد. این روش با الهام از گیاهان و درختان که از ریشه های خود به عنوان الیافی برای فیلتر آب‌های زیر زمینی اسفاده می کنند، پدید آمده است. قیمت دستگاه تصفیه آب UF معمولاً بین 200 تا 300 هزار تومان است.

منبع:

https://www.radgostarnovin.com/articles/choosing-the-best-household-water-purifier

  • رضا راد
  • ۰
  • ۰

بدون شک مصرف مواد غذایی سالم از موارد بسیار مهم در زندگی است؛ اما درجه‌ی اهمیت آب سالم از آن‌ هم مهم‌تر است. برخی از منابع آب می‌تواند شامل صدها مواد شیمیایی مختلف باشد و این مواد می‌تواند به‌راحتی جذب بدن انسان شود. آنچه در فرآیند تصفیه آب در سازمان آب و فاضلاب رخ می‌دهد، نمی‌تواند آلاینده‌ها را به‌طور کامل از آب رودخانه و سفره‌های آب زیرزمینی حذف کند.


به همین دلیل در سال‌های اخیر گرایش افراد به خرید دستگاه‌های تصفیه آب خانگی افزایش چشم‌گیری داشته است. اما اگر شما هنوز هم در مورد لزوم خرید دستگاه تصفیه آب خانگی دچار تردید هستید، بهتر است این مطلب را بخوانید. این مقاله شامل موارد زیر است:


در آب نوشیدنی چه چیزهایی وجود دارد؟

راه‌های دست‌یابی به آب آشامیدنی سالم

مزایا و معایب استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی

در آب نوشیدنی چه چیزهایی وجود دارد؟

دستگاه تصفیه آب

اگر در حال نوشیدن آب شیر هستید، باید بدانید که به همراه هر جرعه از آن 300 نوع ماده‌ی شیمیایی مختلف را وارد بدن خود می‌کنید. در میان این آلودگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. در صورت علاقه برای مطالعه راجع به آب به مقاله با عنوان دانستنی‌های جالب درباره‌ی آب  مراجعه نمایید.

دستگاه تصفیه آب یکی از لوازم خانگی ضروری است که هر خانه‌‌ای به آن نیاز دارد. آب مصرفی در خانه‌های ما به طور کامل امن نیست. اسهال، یرقان، وبا و حصبه از رایج‌ترین بیماری‌های ناشی از آب هستند. یک راه‌حل مقرون ‌به ‌صرفه و بلندمدت برای حل این مسئله پس از آشنایی با انواع دستگاه های تصفیه آب، خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و نصب آن در خانه است. این بهترین راهی است که می‌توانید مطمئن شوید که شما و خانواده‌تان از آب سالم بهره‌مند هستید.

دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین - https://www.radgostarnovin.com

  • رضا راد