دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت راد گستر نوین با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه واردات و فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین کیفیت درعین حال با نازلترین قیمت و همچنین جهت آسایش و رضایتمندی هموطنان عزیز و رفاه حال مشتریان ، فروش به صورت نقد و اقساط همراه با گارانتی طلایی ، خدمات سریع ، پشتیبانی طولانی مدت ، ارسال و نصب و شیر آلات رایگان با بهره گیری از متخصصان و سرویس کاران حرفه ای و مجرب در امر نصب و راه اندازی آماده خدمت به هموطنان گرامی میباشد.

  • ۰
  • ۰

امروزه از دستگاه‌های مختلفی برای تصفیه آب و با کاربردهای مختلف برای نواحی دارای آب مختلف استفاده می‌شود. اولترافیلتراسیون روش جدا کردن ذرات معلق و املاح (ناخالصی) با وزن مولکولی بالا با فشار کم از طریق یک غشاء نیمه‌تراوا است. اولترافیلتراسیون از یک غشاء برای حذف مولکول‌های پروتئین، باکتری‌ها، ناخالصی‌های آلی طبیعی و سایر میکرو ارگانیسم‌ها است. دستگاه تصفیه آب UF از فناوری اولترافیلتراسیون برای جلوگیری از ورود ناخالصی‌ها و میکروب‌ها به آب استفاده می‌کند. آن‌ها از غشاء نیمه‌تراوا حاوی منافذ بزرگ استفاده می‌کنند که مواد جامد معلق را از آب معلق عبور می‌دهد. دستگاه تصفیه آب UF را می‌توان با دستگاه تصفیه آب RO مقایسه کرد تنها تفاوت در اندازه منافذ غشاء است.



منافذ غشاء از اندازه‌ی بزرگ‌تری نسبت به غشاهای RO برخوردار هستند. اولترافیلتراسیون ذرات کلوئیدی و برخی مواد جامد بزرگ را از آب جدا می‌کند. منافذ غشاء با قطر 001/0 تا 1 میکرون دارند و این اندازه نمی‌‌تواند همه نوع ناخالصی محلول در آب را از بین ببرد اما همه نوع میکروب و ناخالصی جامد را از آب جدا می‌کنند.

اولترافیلتراسیون به اندازه آب تصفیه کن RO که همه نوع ناخالصی و فلزات سنگین مضر برای سلامتی را از بین می‌برد موثر نیست. ازآنجاکه نیاز به فیلترهایی که بتوانند بدون برق کار کنند وجود دارد دستگاه تصفیه آب خانگی UFدر این زمینه بهترین هستند. تکنولوژی UF با فرایند دیگرای مانند RO و UV ترکیب می‌شوند تا 100٪ آب خالص عاری از میکروب و ناخالصی را تامین کنند. امروزه دستگاه تصفیه آب خانگی UF در میان مردم به دلیل کارایی آن در تصفیه آب محبوب شده است. قبلا در مورد انواع دستگاه‍‌های تصفیه آب خانگی صحبت کردیم در این مقاله به چند مزیت دستگاه تصفیه آب خانگی اولترافیلتراسیون اشاره می‌کنیم.


مزایای دستگاه تصفیه آب UF

عدم نیاز به برق

دستگاه تصفیه آب UF به هیچ‌گونه برقی برای کار نیاز ندارد و فیلترهای UF می‌توانند با فشار آب عادی لوله کار کنند. چون این نوع دستگاه تصفیه آب خانگی بدون برق کار می‌کند بنابراین زمانی که قطعی برق وجود دارد نیازی نیست نگران باشید. مزه آب تغییر نمی‌کند چون هیچ ماده شیمیایی به آب افزوده نمی‌شود.


از بین بردن مواد آلاینده آب

دستگاه تصفیه آب خانگی اولترافیلتراسیون حتی می‌تواند آب گل‌آلود و یا کدر را از بین ببرد و تمام میکروب‌ها، کدری و خاک را از آب پاک کند که در تصفیه آب با اشعه ماورای بنفش ممکن نیست. آب هیچ نوع ذرات گردوغبار، ناخالصی و دیگر انواع میکروب‌ها که باعث بروز بیماری‌های مربوط به آب می‌شوند را ندارد.

منبع:https://www.radgostarnovin.com/articles/what-is-ultrafiltration

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی