دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت راد گستر نوین با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه واردات و فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین کیفیت درعین حال با نازلترین قیمت و همچنین جهت آسایش و رضایتمندی هموطنان عزیز و رفاه حال مشتریان ، فروش به صورت نقد و اقساط همراه با گارانتی طلایی ، خدمات سریع ، پشتیبانی طولانی مدت ، ارسال و نصب و شیر آلات رایگان با بهره گیری از متخصصان و سرویس کاران حرفه ای و مجرب در امر نصب و راه اندازی آماده خدمت به هموطنان گرامی میباشد.

  • ۰
  • ۰
با توجه به لزوم سرویس نوبتی و تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب جهت سالم نگه داشتن دستگاه و عملیات تصفیه آب بهتر، شرکت راد گستر نوین که خود وارد کننده انواع فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی میباشد برای شما هموطنان گرامی پک سرویس کامل دستگاه های آب تصفیه کن خانگی و تعویض کلیه فیلترهای دستگاه را برای شما خریداران عزیز فراهم نموده است. اگر دستگاه شما مدت زمان زیادی سرویس نشده و یا فیلترهای آن تعویض نگردیده است، می توانید از خدمات سرویس کامل این شرکت استفاده نمایید و جان تازه ای به دستگاه خود بدهید.

این پک خدمات شامل سرویس دستگاه و چک کردن کلیه قطعات آن و تعویض تمامی فیلترهای بالا و پایین دستگاه که شامل 6 فیلتر از مرحله 1 تا 6 می باشد.
(کلیه فیلترها ساخت تایوان و فیلتر مرحله چهارم (ممبران) ساخت آمریکا میباشد)


قیمت پک سرویس کامل دستگاه تصفیه آب: 220,000 تومان

 

(توجه داشته باشید ارسال و تعویض فیلترها و سرویس دستگاه در تمامی نقاط به صورت رایگان میباشد و تنها شما هزینه فیلترها را پرداخت مینمایید)

لازم به ذکر است که پرداخت هزینه و تسویه حساب پس از ارسال و تعویض و نصب فیلترهای تصفیه اب خانگی و همچنین سرویس کامل دستگاه شما توسط نماینده شرکت رادگسترنوین میباشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی