دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت راد گستر نوین با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه واردات و فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین کیفیت درعین حال با نازلترین قیمت و همچنین جهت آسایش و رضایتمندی هموطنان عزیز و رفاه حال مشتریان ، فروش به صورت نقد و اقساط همراه با گارانتی طلایی ، خدمات سریع ، پشتیبانی طولانی مدت ، ارسال و نصب و شیر آلات رایگان با بهره گیری از متخصصان و سرویس کاران حرفه ای و مجرب در امر نصب و راه اندازی آماده خدمت به هموطنان گرامی میباشد.

  • ۰
  • ۰

یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار بر سلامت عمومی بدن و نشاط پوست، آبی است که مصرف‌‌ می‌کنیم. ما روزانه حداقل 8 لیوان آب مصرف‌‌ می‌کنیم و این میزان تأثیر بسزایی در مکانسیم فیزیکی و شیمیایی بدن دارد. از این‌ رو اگر آب آشامیدنی سالم نباشد، در عملکرد کلی بدن اختلال به وجود‌‌ می‌آورد و با توجه به اینکه بخشی از آن به خاطر عرق کردن به داخل منافذ پوست نفوذ‌‌ می‌کند، برای پوست هم مشکل‌ساز خواهد شد. آب مورد استفاده ما از منابع آبی متفاوتی تأمین‌‌ می‌شود که به سبب آلودگی‌‌های اولیه در سیستم‌‌های ‌‌‌‌‌تصفیه‌خانه‌ی شهری در چند مرحله تصفیه‌‌ می‌شود.

اما آیا فرآیندهای انجام شده در تصفیه‌ی شهری برای اینکه آبی سالم و به دور از هرگونه بیماری و عوارض مصرف کنیم، کافی هستند؟ پاسخ این سؤال به دلایل مختلفی منفی است. آب‌‌های تصفیه شده‌ی شهری باید قبل از مصرف ما به صورت مجدد توسط دستگاه‌‌های تصفیه خانگی تصفیه شوند. در این مقاله به ذکر دلایلی درباره ضرورت این کار پرداخته‌ایم.

1- آبی با عطر و طعم بهتر حق شماست!


عمده فرآیندهای تصفیه صورت گرفته در تصفیه خانه‌‌های شهری به صورت حداقلی انجام‌‌ می‌شوند. یعنی به گونه‌‌‌‌ای که بتوان آبی با حداقل کیفیت مطلوب را به مردم عرضه کرد. اما فیلترهای موجود در دستگاه‌‌های تصفیه خانگی آب را چند مرحله بیشتر از مراحل تصفیه در تصفیه خانه‌‌های شهری پاکسازی‌‌ می‌کنند و این باعث بهتر شدن طعم و بوی آب خواهد شد. فیلترهای موود در دستگاه‌‌های تصفیه خانگی فیلترهایی با جنس بهترین الیاف بوده که مواد شیمیایی را به خود جذب‌‌ می‌کند و باعث‌‌ می‌شود آبی سالم‌‌‌تر مصرف کنید.


2- ناخالصی‌‌های موجود در آب را جدی بگیرید


البته‌‌ نمی‌توان ناخالصی‌‌های موجود در آب را به صورت 100 درصد از بین برد. اما به هرحال بخش مهمی از آن‌ها را‌‌ می‌توان با دستگاه‌‌های تصفیه خانگی از بین برد. شاید فکر کنید این کار در تصفیه خانه‌‌های شهری انجام‌‌ می‌شود؛ پاسخ آن است که اگر چه مراحلی برای از بین بردن ناخالصی‌‌های آب انجام‌‌ می‌شود اما این فرآیند حداقلی است و هنوز املاح زیادی در آب‌‌های شهری وجود دارند که نباید وارد بدن شما شوند. بخشی از این املاح به طور طبیعی در عمل تصفیه شهری پاکسازی نشده‌اند و بخش دیگر نیز از طریق سیستم‌‌های آبرسانی فرسوده و لوله‌کشی‌‌های مستعمل دوباره وارد آب‌‌ می‌شوند. اگر یک نگاه به کتری یا سماور خود بیندازید، رسوب این املاح را مشاهده خواهید کرد. املاحی که اگر وارد بدن ما شوند نیز به همین صورت رسوب کرده و بعد از مدتی منجر به گرفتگی عروق و منافذ پوست‌‌ می‌شوند.

منبع:https://www.radgostarnovin.com/articles/why-should-i-use-filters

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی