دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت راد گستر نوین با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه واردات و فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین کیفیت درعین حال با نازلترین قیمت و همچنین جهت آسایش و رضایتمندی هموطنان عزیز و رفاه حال مشتریان ، فروش به صورت نقد و اقساط همراه با گارانتی طلایی ، خدمات سریع ، پشتیبانی طولانی مدت ، ارسال و نصب و شیر آلات رایگان با بهره گیری از متخصصان و سرویس کاران حرفه ای و مجرب در امر نصب و راه اندازی آماده خدمت به هموطنان گرامی میباشد.

  • ۰
  • ۰

برای عملکرد صحیح سلولها و اندام های بدن به مقدار زیادی آب نیاز است. آب در بدن برای عملکرد مفاصل، محافظت از نخاع، سلامت پوست، تنظیم درجه حرارت بدن و غیره کاربرد دارد. اگر چخ مواد غذایی مصرفی و میوه جات بخشی از مایعات بدن را تامین می کند ولی بخش بزرگی از آن توسط نوشیدن آب تامین می گردد.



در طول روز بدن ما بر اثر فعالیت روزانه و حتی تنفس، مقدار زیادی آب از دست داده که این آب از دست رفته می بایست جایگزین گردد. بهتر است آب از دست رفته از طریق نوشیدن آب خالص تصفیه شده جایگزین گردد تا مصرف نوشابه ها و آب میوه ها، زیرا این مایعات دارای مقدار زیادی کالری هستند که به سلامت بدن آسیب می رسانند.


مقدار مصرف روزانه آب

مقدار مصرف روزانه آب در افراد مختلف با توجه به جنسیت، سن، دمای محیط و نوع فعالیت روزانه متفاوت است. ولی بطور کل برای مردان مفدار 3 لیتر در روز و برای زنان مقدار 2.2 لیتر در روز توصیه گردیده است.


اهمیت نوشیدن آب سالم


اثرات مصرف کم آب

کلیه ها از جمله ارگان های حیاطی بدن هستند که در دفع سموم بدن و مواد زائد بدن از طریق ادرار نقش حیاتی دارند. اگر آب کافی در اختیار این اندام نباشد، عملکرد آن با مشکل ایجاد شده و بیماریهای مزمن کلیه و نارسایی آن می شود. همچنین عفونت های ادراری نیز از جمله عوارض کم آبی بدن می باشد که در صورت عدم درمان می تواند تهدید کننده زندگی فرد مبتلا باشد. سنگ کلیه نیز از عوارض کم آبی بدن بوده و در عملکرد صحیح کلیه ها تاثیر منفی می گذارد.


عوارض احتمالی نارسایی مزمن کلیه می تواند باعث کم خونی، آسیب به سیستم عصبی مرکزی، نارسایی قلبی، و تاثیر منفی در سیستم ایمنی شود.


از آنجا که 90 درصد خون ما را آب تسکیل داده، کمبود آن باعث افزایش غلظت آن و افزایش فشار خون می گردد. همچنین کمبود آب می تواند باعث عوارض پوستی و ایجاد چین و چروک زودرس شود.


غضروف، موجود در مفاصل و دیسک ستون فقرات، حاوی حدود 80 درصد آب می باشد. اگر بدن به کم آبی دچار شود، مفاصل می توانند در معرض آسیب جدی قرار گیرند.


همچنین کم آبی می تواند ساختار و عملکرد مغز را تحت تاثیر قرار داده و اگر کم آبی طولانی باشد، توانایی های شناختی دچار اختلال می گردد.

منبع:

https://www.radgostarnovin.com/articles/%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%85

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی