دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت راد گستر نوین با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه واردات و فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین کیفیت درعین حال با نازلترین قیمت و همچنین جهت آسایش و رضایتمندی هموطنان عزیز و رفاه حال مشتریان ، فروش به صورت نقد و اقساط همراه با گارانتی طلایی ، خدمات سریع ، پشتیبانی طولانی مدت ، ارسال و نصب و شیر آلات رایگان با بهره گیری از متخصصان و سرویس کاران حرفه ای و مجرب در امر نصب و راه اندازی آماده خدمت به هموطنان گرامی میباشد.

  • ۰
  • ۰

خوشبختانه امروزه اکثر ما نوشیدن آب را یک ضامن سلامتی می دانیم و با اطلاع رسانی های ایجاد شده سطح آگاهی مردم نسبت به نوشیدن آب و خطرات کم آبی بسیار بیشتر از گذشته شده است. ما در این مقاله به اهمیت نوشیدن مفدار کافی از آب سالم و تصفیه شده می پردازیم تا با دلایل استفاده مناسب از آن بیشتر آشنا شوید.



حفظ تعادل مایعات بدن

بدن شما از حدود 60 درصد آب تشکیل گردید است. عملکرد این مایعات در هضم و جذب مواد غذایی، گردش خون، ایجاد بزاق، انتقال مواد غذایی و تنظیم درجه حرارت بدن تاثیر داسته و نقشی حیاتی را ایفا می کنند. مغز ما از طریق غده هیپوفیز خلفی به کلیه ها دستور داده که چه مقدار آب را از طریق ادرار دفع و چه مقدار را ذخیره نماید. هنگامی که بدن ما دچار کم آبی است سیگنالهایی ارسال می گردد که عامل تشنگی است و باید هرچه سریع تر نسبت به رفع کمبود اقدام شود.


کنترل کالری ها

برای سالها به افراد چاق برای کاهش وزن، اضافه کردن آب فراوان به رژیم خود توصیه شده است. آب به تنهایی هیچ اثر معجزه آسایی در کاهش وزن ندارد و تنها پر کننده معده بوده و کمک می کند تا حجم کمتری از غذا خورده شود. همچنین غذاهای دارای مایعات نیز حجم بالاتری داشته و می تواند احساس سیری را زودتر نسان داده و باعث کنترل مصرف کالری بیشتر گردند.


دلایل برای نوشیدن آب بیشتر


قدرت عضلات

همه ما برای انجام کارهای روزانه به عضلات خود تکیه می کنیم. عضلات بدن دارای سلولهای هستند که کمبود مایعات و بر هم خوردن تعادل الکترولیت ها می تواند باعث کاهش عملکرد آنان شود. همچنین اهمیت نوشیدن آب برای ورزشکاران و افرادی که فعالیت بدنی بیشتری دارند دو چندان بوده، چراکه این افراد آب بیشتری از دست داده که می بایست جایگزین گردد.


حفظ سلامت پوست

پوست انسان نیز برای سلامت خود نیاز به مقدار زیادی آب دارد. سلول های پوستی در صورت کم آبی دچار خشکی و در نتیجه ایجاد چین و چروک می گردد. حفظ رطوبت پوست اهمیت زیادی در حفظ زیبایی و سلامت آن دارد و به همین دلیل است که کرم های تجاری گوناگونی برای مرطوب سازی آن ساخته و به بازار آمده اند.


سلامت کلیه ها

کلیه ها در بدن نقشی حیاتی داشته که رابطه مستقیمی با آب بدن دارند. کلیه ها از طریق ادرار در دفع سموم بدن نقش داشته و کمبود آب می تواند این فرآیند را با مشکل مواجه نماید. کم آبی طولانی نیز می تواند منجر به ایجاد سنگ در کلیه ها گشتهو عملکرد آنها را تحت تاثیر قرار دهد.


حفظ عملکرد طبیعی روده

هیدراته نگه داشتن بدن می تواند باعث عملکرد صحیح دستگاه گوارش شده و مانع از یبوست گردد. کم آبی بدن یکی از عوامل یبوست بوده و عملکرد سیستم گوارش و روده ها را مختل می کند.


علاوه بر مصرف مقدار مناسب آب، سلامت و پاکی آن نیز اهمیت زیادی دارد. با استفاده از یک دستگاه تصفیه آب در منزل خود می توانید از سلامت آب مصرفی اطمینان حاصل نموده و سلامت خود و خانواده را تضمین نمایید.

منبع:

https://www.radgostarnovin.com/articles/6-%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D8%A8-%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی