دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت راد گستر نوین با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه واردات و فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین کیفیت درعین حال با نازلترین قیمت و همچنین جهت آسایش و رضایتمندی هموطنان عزیز و رفاه حال مشتریان ، فروش به صورت نقد و اقساط همراه با گارانتی طلایی ، خدمات سریع ، پشتیبانی طولانی مدت ، ارسال و نصب و شیر آلات رایگان با بهره گیری از متخصصان و سرویس کاران حرفه ای و مجرب در امر نصب و راه اندازی آماده خدمت به هموطنان گرامی میباشد.

  • ۰
  • ۰

سؤالات زیادی در خصوص بهترین دستگاه تصفیه آب و اینکه آیا لزوماً نیازی به تهیه‌ی دستگاه تصفیه آب خانگی می‌باشد یا خیر همیشه در بین مردم رواج دارد. آنچه که در این نوشتار بیان می‌شود حاصل تحقیقات چندین ساله‌ی شرکت رادگستر نوین می‌باشد و همگی این موارد بصورت عملی مورد آزمایش قرار گرفته است.

انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب امری بسیار حیاتی است. شمایی که آب شیرین مصرف می‌کنید باید بدانید که بر اساس تحقیقات محققان محیط‌زیست، در هربار نوشیدن آب؛ حدود 300 مورد آلودگی و موارد شیمیایی را می‌نوشید.

در بین این آلودگی‌ها می‌توان به مواردی هم‌چون: موارد شیمیایی آلی فرار مانند آفت‌کش‌ها، علف‌کش‌ها و سایر موارد شیمیایی، فلزات سنگین مانند سرب و جیوه، موارد شیمیایی تأثیرگذار بر روی غدد درون ریز و نهایتاً فلوراید که به عنوان بحث برانگیزترین آلاینده‌ی آب شناخته می‌شود.

خوب راه حل ما برای اینکه با این موارد سر و کار نداشته باشیم و هر بار با نوشیدن آب مقدار زیادی آلاینده را ننوشیم چیست؟


بطری آب معدنی


به دلایل زیادی استفاده از آب معدنی در بطری توصیه نمی‌شود:


بطری‌ها خودشان موارد شیمیایی در آب رها و آزاد می‌کنند.


به دلایل زیادی آب آشامیدنی لوله‌ها تفاوت زیادی با آب بطری ندارد.


خرید آب معدنی هزینه‌ی بیشتری به دنبال دارد.


بطری‌ها خودشان از مواد مصرفی و بازیافتی تهیه می‌شوند.


دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی در طرح‌ها و شکل‌های مختلف وجود دارد:


دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس


دستگاه‌های تصفیه آب فیلتردار که از نوعی گرانول فعال چوبی برای حذف ضایعات استفاده می‌کنند. این دستگاه تصفیه آب از سایر هم نوعان خود ارزان‌تر است. این فیلترها طعم آب را بهتر می‌کنند ولی نمی‌توانند برخی از آلاینده‌ها را بخصوص از نوع غیر جامد را حذف نمایند.


دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس


دستگاه تصفیه آب خانگی با اسمز معکوس از نوعی غشا استفاده می‌کند که باعث حذف تعداد زیادی از آلاینده‌ها می‌شود. مشکل این دستگاه تصفیه آب در این است که به همراه آلاینده‌ها بسیاری از موارد معدنی و مفید آب را هم فیلتر می‌کند. این دستگاه تصفیه آب هر چند به خوبی آب را تصفیه می‌کند ولی دو عیب اساسی دارد. اول اینکه مواد معدنی آب را از بین می‌برد و دوم اینکه به فشار آب زیادی برای کار کردن نیاز دارد.


دستگاه تولید آب مقطر


این دستگاه‌ها هم نوعی دستگاه تصفیه آب خانگی هستند که آب را تبدیل به بخار آب کرده و در این فرآیند تعداد زیادی از باکتری‌ها و آلاینده‌ها را از بین می‌برند. این دستگاه هر چند موارد حجیم و باکتری‌ها و اکثر آلاینده‌های آب را می‌کشد و از بین می‌برد ولی در این میان موارد معدنی مورد نیاز را هم از بین خواهد برد و البته نسبت به هم نوعان خود هم گران‌تر است و هم مصرف برق زیادی دارد. ضمن اینکه به مرور زمان باعث کمبود موارد معدنی در بدن می‌ باشد.


دستگاه تصفیه آب با فیلتر کربن


این دستگاه به عنوان بهترین کشنده‌ی موارد شیمایی نام برده می‌شود. حجم زیادی را می‌گیرد ولی با آب کم و بدون برق هم کار می‌کند. این دستگاه قیمت مناسبی دارد و شاید یکی از بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی باشد که حتی می‌تواند آب رودخانه را قابل شرب کند. فیلتر این دستگاه تصفیه آب را باید کم‌تر تعویض کرد و البته قطعات و فیلتر‌های این دستگاه هم بسیار کم و گران می‌باشند.

منبع:

https://www.radgostarnovin.com/articles/internet-sales-of-a-variety-of-water-purifiers

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی