دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت راد گستر نوین با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه واردات و فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین کیفیت درعین حال با نازلترین قیمت و همچنین جهت آسایش و رضایتمندی هموطنان عزیز و رفاه حال مشتریان ، فروش به صورت نقد و اقساط همراه با گارانتی طلایی ، خدمات سریع ، پشتیبانی طولانی مدت ، ارسال و نصب و شیر آلات رایگان با بهره گیری از متخصصان و سرویس کاران حرفه ای و مجرب در امر نصب و راه اندازی آماده خدمت به هموطنان گرامی میباشد.

  • ۰
  • ۰
انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را می‌توان به طور کلی به سه دسته تقسیم کرد:
فیلتراسیون یا نرم کننده ها UF _ سیستم‌های اسمز معکوس _ انواع تصفیه آب خانگی با فیلتر


دستگاه تصفیه آب خانگی از نوع نرم‌‎کننده آب اغلب برای از بین بردن سختی آب استفاده می‌شود که هر چند برخی ضعف‌ها را دارد ولی برای سلامتی بدن ضرری را به همراه ندارد. آب‌های سخت آب‌هایی هستند که در دل خود جامدات مختلف مانند انواع کربنات سدیم و یا کربنات منیزم را دارند. این موارد در اصطلاح خانگی به آهک آب معروف است.

دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس
به طور کلی ناخالصی‌ها و باکتری‌های و آلاینده‌های آب را از بین برده و کیفیت آب را بهبود می‌بخشد. دستگاه تصفیه آب خانگی با فیلتر هم به طور کلی انواع موارد شیمیایی، باکتری‌ها، آلاینده‌ها و... را در راستای بالا بردن کیفیت آب حذف می‌کنند. در ادامه به تشریح موارد فوق می‌پردازیم:

دستگاه تصفیه آب خانگی نرم کننده آب

در برخی از شهر‌های ایران مردم با آب‌های پر آهک و به اصطلاح سخت  سر و کار دارند. به طور معمول آب‌های دارای سختی 120ppm را آب سخت و آب‌های با سختی بالاتر از 171ppm را آب خیلی سخت می‌نامیم. این آب‌ها اغلب به تأسیسات آب خانگی هم آسیب می‌زنند و هم‌چنین این سختی‌ها می‌تواند به مرور زمان به آبگرمکن‌ها و یا دیگ‌های بخار آسیب رسانده و کارایی آن‌ها را کاهش دهد و هم‌چنین مصرف انرژی را بالاتر ببرد.

دستگاه تصفیه آب خانگی با خاصیت نرم‌کنندگی آب در واقع مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم موجود در آب را تغییر داده و سایر سختی‌های آب را مرتفع می‌نماید. این دستگاه تصفیه آب خانگی به مرور زمان دچار افت می‌شود و باید دوباره‌ دستگاه تصفیه آب شارژ شود. 
یکی از قابلیت‌های اصلی دستگاه تصفیه آب خانگی با قابلیت نرم‌کنندگی آب، حذف نمک از آب می‌باشد. این دستگاه‌های تصفیه آب خانگی هر چند راه حلی عالی برای نرم‌کنندگی آب هستند ولی به دلیل حذف نمک و انتقال آن به فاضلاب ممکن است برای آب فاضلاب و پساب‌ها مشکلاتی را به همراه داشته باشند.

زیرا برخی از این آب‌ها برای آبیاری و... استفاده مجدد می‌شود. هر چند برخی از این دستگاه‌های تصفیه آب خانگی برای جبران نمک به آب پتاسیم اضافه می‌کنند ولی خود همین پتاسیم برای محیط زیست خطر دارد.

دستگاه تصفیه آب خانگی با سیستم اسمز معکوس


دستگاه تصفیه آب خانگی با سیستم اسمز معکوس از فشار آب و عبور آب از یک غشا به منظور جداسازی آلاینده‌های آب بهره می‌برد. این غشا باعث می‌شود که آب بصورت تصفیه شده وارد قسمت دیگر شده و حلال‌های با غلظت بالا از طریق غشاء به قسمت دیگر منتقل و از آب جدا شوند. غشای مورد استفاده در دستگاه‌های تصفیه آب خانگی دارای لایه‌ای متراکم در ماتریس پلیمری هستند که باعث جدایی هر چه بیشتر آلاینده‌ها از آب می‌شوند.
منبع:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی