دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت راد گستر نوین با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه واردات و فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین کیفیت درعین حال با نازلترین قیمت و همچنین جهت آسایش و رضایتمندی هموطنان عزیز و رفاه حال مشتریان ، فروش به صورت نقد و اقساط همراه با گارانتی طلایی ، خدمات سریع ، پشتیبانی طولانی مدت ، ارسال و نصب و شیر آلات رایگان با بهره گیری از متخصصان و سرویس کاران حرفه ای و مجرب در امر نصب و راه اندازی آماده خدمت به هموطنان گرامی میباشد.

  • ۰
  • ۰

هیچ سخت‌افزار خانگی نیست که با وجود توجه و نگهداری درست مصرف‌کنندگانش دچار اشکال نشود. دستگاه تصفیه آب خانگی نیز از این قانون کلی مستثنا نبوده و به ‌هر حال در طول زمان و با استفاده‌ی مکرر دیر یا زود دچار اشکالاتی می‌شود که در نهایت مصرف‌کننده را مجبور به تماس با بخش خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب خانگی می‌کند.

این مقاله سعی دارد با پرداختن به موضوع بیشترین مشکلاتی که ممکن است برای دستگاه تصفیه آب خانگی پیش بیایید، آگاهی‌های لازم را قبل از درخواست تکنسین دستگاه تسویه آب خانگی از مرکز پشتیبانی دستگاه تصفیه آب توسط مصرف‌کنندگان به آن‌ها بدهد. مشکلاتی که ممکن است از روند تسویه آب در هرکدام از فیلترها تا پدید آمدن یک سوراخ کوچک در منبع آب دستگاه تصفیه آب خانگی متغیر باشد.


خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب خانگی

این مشکلات عمده به ‌طور خلاصه شامل موارد زیر است:


دستگاه تصفیه آب خانگی بعد از نصب به ‌طور کلی کار نمی‌کند.


جریان آبی که از شیر مخصوص دستگاه تصفیه آب خانگی جاری می‌شود، بسیار کم است.


آبی که از شیر دستگاه تصفیه آب جاری می‌شود طعم یا بوی بدی دارد.


نشت آب از قسمت‌های مختلف دستگاه تصفیه آب


دستگاه تصفیه آب بعد از نصب اولیه یا تعویض هر کدام از فیلترها دچار لرزش شده است.


 


از آنجایی که طبق آمار مرکز بهداشت جهانی حدود 80 درصد از بیماری‌های گوارشی ناشی از مصرف آب آشامیدنی آلوده به میکروب، باکتری و ریز مولکول‌های شیمیایی است، لذا استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از بهترین، ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌های دسترسی به آب نوشیدنی سالم و گوارا است. اما توجه به خود دستگاه تسویه آب و حل مشکلات اولیه‌ی آن می‌تواند عمر آن را طولانی‌تر کند.


 


خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب


دستگاه تصفیه آب خانگی بعد از نصب به‌طورکلی کار نمی‌کند.


اگر بعد از فرآیند نصب دستگاه تسویه آب توسط تکنسین مرکز خدمات پس از فروش و به برق زدن آن دستگاه با صدای خفیفی روشن نشده و شروع به کار نکند، اولین احتمال این است که اشکال ساده‌ای در کابل دستگاه تصفیه آب رخ‌ داده باشد و باید آن را تعمیر یا تعویض کرد


البته ممکن است اشکال دستگاه تسویه آب جدی‌تر بوده و مرکز بروز مشکل در IC ساده‌ی دستگاه تصفیه آب خانگی و در ترانسفورماتورها یا خازن‌ها باشد. تکنسین مرکز پشتیبانی دستگاه تصفیه آب بلافاصله بعد از تشخیص این مشکل اقدام به تعویض PCB یا برد الکترونیکی دستگاه تسویه آب کرده و مشکل به‌سرعت حل خواهد شد.


جریان آبی که از شیر مخصوص دستگاه تصفیه آب خانگی جاری می‌شود بسیار کم است.


اگر بعد از چند روز استفاده از دستگاه تسویه آب خانگی ، مصرف‌کننده متوجه روند کند پر شدن مخزن دستگاه تصفیه آب شود، باید با مرکز خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب خانگی تماس گرفته و بعد از اطلاع دادن موضوع درخواست پشتیبانی یک تکنسین حاذق را کند.


دلیل این رویداد می‌تواند بالا بودن فاکتور TDS یا به ‌نوعی آلودگی شدید آب باشد. فاکتوری که در بعضی از شهرها و بعضی از روزها مثل روزهای بارانی به‌شدت بالا رفته و روند تصفیه آب را کند می‌کند. معمولاً هنگامی‌که باران می‌بارد TDS آب به طرز چشمگیری افزایش پیدا می‌کند و این روند 2 تا 3 روز ادامه خواهد داشت.


اگر کندی جریان آب بعد از طی این مدت ‌زمان به ‌طور خودکار اصلاح نشود، باید دلیل را در احتمال دیگری جستجو کرد. احتمال دیگر بروز این مشکل در خفگی یا ازکار افتادگی هرکدام از فیلترهای دستگاه تسویه آب خانگی است. چنانچه وجود این اشکال توسط تکنسین مرکز پشتیبانی دستگاه تصفیه آب تائید شود، فیلتر مربوطه بلافاصله تعویض می‌شود.

منبع:

https://www.radgostarnovin.com/articles/%D9%BE%D9%86%D8%AC-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%B9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%A8-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی