دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

راد گستر نوین وارد کننده و عرضه کننده بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر و لوازم تصفیه آب در ایران

دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت راد گستر نوین با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه واردات و فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی با بهترین کیفیت درعین حال با نازلترین قیمت و همچنین جهت آسایش و رضایتمندی هموطنان عزیز و رفاه حال مشتریان ، فروش به صورت نقد و اقساط همراه با گارانتی طلایی ، خدمات سریع ، پشتیبانی طولانی مدت ، ارسال و نصب و شیر آلات رایگان با بهره گیری از متخصصان و سرویس کاران حرفه ای و مجرب در امر نصب و راه اندازی آماده خدمت به هموطنان گرامی میباشد.

  • ۰
  • ۰

وجود تنوع فراوان در بازار دستگاه‌های تصفیه آب خانگی که هرکدام با روش خاصی به تصفیه آب می‌پردازند، باعث سردرگمی افرادی می‌شود که به دنبال مناسب‌ترین و بهترین آب تصفیه کن خانگی هستند. پیش از به بازار آمدن و رونق امروزی دستگاه تصفیه آب 6 مرحله‌ای که بدون شک بهترین نوع دستگاه تسویه آب خانگی است، مدل‌های روی میزی و ایستاده‌ی این وسیله جزء شناخته‌شده‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌ها بوده است. اما به چند دلیل می‌توان به ‌جرأت گفت که در حال حاضر دستگاه تصفیه آب شش مرحله‌ای بهترین انتخاب در میان مدل‌های موجود است.

در این مقاله به توضیح دلایل این برتری پرداخته و در ادامه به توضیح چند نکته که لازم است پیش از خرید دستگاه تسویه آب شش مرحله‌ای بدانید، خواهیم پرداخت. بنابراین آنچه می‌خوانید شامل موارد زیر است:


مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب 6 فیلتر زیر سینکی


چرا دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای را انتخاب کنیم؟


مراحل دستگاه تصفیه آب خانگی


زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب


مواردی که باید قبل از خرید دستگاه آب تصفیه کن خانگی بررسی شود


بعد از ورود تکنولوژی نوین تسویه آب به بازار لوازم‌خانگی تا سال‌های سال دستگاه تصفیه آب خانگی به‌عنوان منبعی شناخته می‌شد که روی کابینت یا کانتر آشپزخانه قرار می‌گرفت. این سبک از آب تصفیه کن خانگی به دلیل اشغال فضای زیاد و وجود چند اشکال دیگر مثل لزوم پر کردن منبع آب موردنیاز برای وارد شدن به فرآیند تصفیه آب چندان محبوب و موردتوجه قرار نگرفت.


البته شاید بزرگ‌ترین اشکال این دستگاه تصفیه آب خانگی همان موضوع در انظار بودن و اشغال بیش‌ازحد و غیرمعمول آشپزخانه بود که به مذاق خانم خانه چندان خوش نمی‌آمد. اما ویژگی‌های فعلی آب‌های شهری با وجود این حجم از آلودگی لزوم استفاده از دستگاه آب تسویه کن خانگی برای هر خانواده‌ای را مشخص می‌کند.


طراحی دستگاه تصفیه آب 6 فیلتر که به آن دستگاه تسویه آب 6 مرحله‌ای یا دستگاه تصفیه آب زیر سینکی نیز گفته می‌شود، نوآوری مفیدی بود که هم‌زمان با تغییر طراحی آشپزخانه‌ها و کابینت‌های جدید توانست محبوبیت زیادی را در بازار دستگاه‌های تصفیه آب خانگی باز کند.


دستگاه تسویه آب خانگی به‌راحتی داخل کابینت زیر سینک قرارگرفته و به‌این‌ترتیب از شلوغ به نظر رسیدن آشپزخانه و اشغال فضای ارزشمند آن جلوگیری می‌کند.ضمن آن‌که این نوع خاص از دستگاه تصفیه آب خانگی به‌راحتی و تنها با یک رابط به آبریزگاه یخچال‌های مدرن امروزی نصب می‌شود و می‌توان به‌جای تصفیه آب یک مرحله‌ای و نه‌ چندان مطمئن این یخچال‌ها از آب تسویه شده به کمک دستگاه تصفیه آب شش مرحله‌ای استفاده کرد.


مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب 6 فیلتر زیر سینکی

آب تصفیه کن شش مرحله ای زیر سینکی


سرعت‌بالا در تصفیه آب و تحویل آن


 


مدل‌های قدیمی دستگاه تصفیه آب خانگی در مقوله‌ی سرعت تسویه آب و تحویل آن چندان موفق نبوده‌اند چراکه باید هر بار مخزن آبی که برای نوشیدن به آن نیاز بود به‌طور دستی پر می‌شد ضمن آن‌که شیر آب تعبیه‌شده روی آن‌ها با سرعت نه‌چندان بالایی آب تصفیه‌شده را تحویل می‌داد.در حقیقت برای پر کردن یک بطری آب یک لیتری به مدت‌زمانی در حدود یک دقیقه نیاز بود.اما بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی که همین مدل دستگاه تسویه آب 6 فیلتری است،


آب تصفیه‌شده را در یک مخزن هیدرو استاتیکی ذخیره می‌کند و این به معنی آن است که آب از شیر مخصوص دستگاه تصفیه آب خانگی با فشار مطلوبی خارج می‌شود.ازنظر زمانی حدود 10 تا 15 ثانیه طول می‌کشد تا یک بطری یک لیتری از آب تصفیه‌شده پر شود.


 


تحویل آب تصفیه‌شده بدون ریختن و هدر رفت آن


 


در بحران آب امروزی جهان که تقریباًهمه‌ی مردم به‌نوعی درگیر آن هستند بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی آن است که بدون آن‌که آب ارزشمند تصفیه‌شده هدر برود آن را تحویل دهد.دستگاه تصفیه آب شش مرحله‌ای مجهز به شیر آبی درست مثل شیر آب‌های معمولی است.این به معنی آن است که هرگاه شیر آب یا هر قطعه‌ای از آن مستهلک‌شده و نیاز به تعویض داشته باشد این امر به‌سادگی امکان‌پذیر است.


دلیل دیگر این عدم هدر رفت آب این است که چون شیر آب این دستگاه تسویه آب در کنار سینک نصب می‌شود می‌توان به‌راحتی ظرف موردنظر را توی سینک گذاشت تا آب از شیر مستقیم درون ظرف بریزد.در سایر مدل‌هایی به‌جز دستگاه تسویه آب 6 مرحله‌ای باید ظرف را تا پر شدن کامل زیر دستگاه نگه داشت و مراقب بود که آب از ظرف سرریز نشده و هدر نرود.


چرا دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای را انتخاب کنیم؟


در جدول زیر خلاصه ای از دلایل محکمی که بر طبق آن ثابت می شود دستگاه تسویه آب 6 فیلتر بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی است ارائه شده است.

حفظ استایل و زیبایی آشپزخانه


 پنهان شدن دستگاه تصفیه آب 6 فیلتر در کابینت زیر سینک به معنی آن است که می‌توان از مزایای نوشیدن آب سالم بهره برده و هم‌زمان به زیبایی و استایل آشپزخانه آسیب نزد. 


مراحل دستگاه تصفیه آب خانگی

تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب


دستگاه تسویه آب 6 فیلتر مجهز به انواع فیلترهای آب تصفیه کن است که هرکدام موظف به حذف آلاینده‌های مختلفی هستند که باعث کاهش کیفیت آب و بدمزه بودن یا بد بو بودن آن می‌شود.انواع فیلترهای تصفیه آب خانگی یا شاید مهم‌ترین آن‌ها از این قرارند :فیلتر UV یا فیلتر اشعه‌ی ماوراءبنفش، فیلتر UF و فیلتر RO یا فیلتر آزموسیز معکوس،فیلتر کربن فعال و فیلتر رسوب‌گیر.در حقیقت در میان شش فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی این فیلترها مهم‌ترین وظایف را بر عهده‌دارند.


Revese Osmosis ، فیلتر آزموسیز معکوس یا RO


در میان انواع فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی فیلتر RO باوجود یک عملکرد نه‌چندان پیچیده، تأثیر بسیار مهمی در بهبود کیفیت آب، به‌خصوص نرم و صاف کردن آب سخت دارد.در طول فرآیند آزموسیز معکوس یا RO آب تصفیه نشده با فشار زیادی از یک فیلتر مخصوص سخت و غیرقابل نفوذ عبور داده می‌شود.در طی این فرآیند مواد شیمایی محلول در آب و ذرات فلزی سنگین در غشای فیلتر RO گیرکرده و آب در یک مرحله نرم می‌شود.شاید تنها اشکال وارده به این فرآیند این باشد که ممکن است کلسیم محلول و مفید موجود در آب نیز در طی این فرآیند از آب حذف شود.


Ultraviolate Filter یا فیلتر اشعه‌ی ماوراءبنفش


در مراحل تسویه آب شش مرحله‌ای وظیفه‌ی فیلتر ماوراءبنفش این است که آب از مقابل اشعه‌ی UV تضعیف‌شده‌ی این دستگاه عبور می‌کند. به‌این‌ترتیب باکتری‌ها و ویروس‌های ناقل بیماری موجود در آب حذف می‌شود. باوجوداین که اشعه‌ی UV میکروب‌ها را می‌کشد اما بدن ریز مولکولی آن‌ها در آب باقی می‌ماند و این شاید تنها اشکال فیلتر UV باشد.


Ultrafiltration یا فیلتر UF


فیلتر Uf یکی از انواع فیلترهای آب تصفیه کن است که از نوع خاصی از الیاف توخالی ساخته می‌شود.هنگامی‌که آب از این فیبرهای توخالی عبور داده می‌شود مواد جامد و معلق و از آن مهم‌تر باکتری و ویروس‌های موجود در آب در تله‌ی فیبر گرفتار می‌شوند.این فیلتر در میان تمام انواع فیلترهای تصفیه آب خانگی تنها فیلتری است که می‌تواند تا مدت‌ها بدون جریان برق به کار خود ادامه داده و حتی می‌تواند آب گل‌آلود را تصفیه کند

منبع:

https://www.radgostarnovin.com/articles/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%A8-%D8%B4%D8%B4-%D9%85%D8%B1%D8%AD%D9%84%D9%87%E2%80%8C-%D8%A7%DB%8C-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8%A8-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی